وب‌سایت‌های کاربردی وجود دارند که بسیاری از کارها را برایمان ساده‌تر می‌کنند و این امکان را در اختیارمان قرار می‌دهند که بدون زحمت به نتایج دلخواهمان برسیم.

خوشبختانه دنیای اینترنت این روزها به سمت وب‌سایت‌ها و سرویس‌های کاربردی پیش می‌رود. وب‌سایت‌هایی که به معنی واقعی می‌توانند بخشی از زندگی آنلاین یا حتی آفلاین ما را راحت‌تر و دل‌پذیر‌تر از گذشته کنند. در ادامه با مجموعه اول از وب‌سایت‌های کاربردی آشنا خواهید شد.

 هزاران قالب آماده پاورپوینت در Slidehunter

ساخت فایل‌ پاورپوینت‌ برای کاربرد‌های مختلف آن‌چنان که فکر می‌کنید سخت نیست و تنها به قالبی آماده و اطلاعات لازم نیاز است تا بتوان یک ارائه بسیار عالی تهیه کرد.

در فایل‌های پاورپوینت‌ می‌توان برای هر اسلاید مورد نظر خود اطلاعاتی مانند، متون، تصاویر، نمودار یا جدول‌ قرار داد و نوشته‌ها و تصاویری را که در هر اسلاید قرار می‌گیرند، ویرایش کرد و برای مثال، نوع و اندازه فونت‌ آن‌ها را به‌صورت کامل تغییر داد. علاوه بر این می‌توان برای نمایش هر اسلاید زمان مشخصی تعیین کرد. مثلا متناسب با محتوا یا متن و نمودار و جدولی که در اسلایدها وجود دارد، برای هر کدام مدت‌زمان مشخصی را در نظر گرفت تا هر اسلاید متناسب با میزان محتوای خود و در مدت‌زمان مشخصی نشان داده شود.

دانلود تصاویر اینستاگرام با Instaport

اینستاگرام را می‌توان به‌جرئت یکی از محبوب‌ترین شبکه‌‌های اجتماعی در داخل ایران دانست. به‌طوری که میلیون‌ها کاربر در حال استفاده از آن هستند و روزانه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. جدا از تعداد بالای کاربران ایرانی، این شبکه دارای نکات مثبت بسیاری نیز هست که از جمله آن‌ها می‌توان به هشتگ‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود علاوه بر امکان جستجوی موضوعات خاص،‌ در برنامه‌ها و مسابقه‌های زنده نیز به‌طور مرتب با ارسال پست‌هایی که از هشتگ‌های مربوطه برخوردارند در یک جریان مجازی قرار گرفت.

در Instaport.me باید ابتدا اطلاعات اکانت خود را وارد سایت کنید تا این وب‌سایت اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات کاربری اکانت شما مانند تصاویر لایک شده،‌ موارد ارسال‌شده و ... را کسب کند. بعد از این کار،‌ صفحه‌ی وب‌سایت مجددا بارگذاری خواهد شد تا گزینه‌های مخصوص دانلود برای شما به نمایش درآید.

اکنون می‌توانید با کمک انتخاب‌هایی که پیش روی شما قرار گرفته‌اند، اقدام به دریافت تصاویر مورد علاقه خود کنید. با انتخاب گزینه All My Photos می‌توانید همه تصاویری که آپلود یا لایک کرده‌اید و همچنین یک هشتگ اختصاصی را دریافت کنید. اما می‌توانید به‌صورت انتخابی برای مثال ۱۰ تصویر آخری را که آپلود کرده‌اید، دریافت کنید یا اینکه تنها تصاویری را که پیش از این لایک کرده‌اید، دریافت کنید. پس از انتخاب گزینه دریافت تصاویر، حالا می‌توانید با فشردن دکمه Export همه تصاویر دلخواه خود را دریافت کنید.

مطالعه آفلاین مطالب آنلاین با Pocket

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که از محتوایی عالی برخوردارند. راه حل از دست ندادن مطالب خوبی که می‌توانیم در آن‌ها بخوانیم چیست؟ مسلما همه ما وقت نداریم چندین ساعت از روز خود را به وبگردی بگذرانیم و اگر هم داشته باشیم، مسلما همیشه نمی‌توانیم تمام مطالب منتشرشده از چندین وب‌سایت را به‌صورت کامل مرور کنیم.

با پاکت می‌توانید هر نوع محتوایی در اینترنت را به وسیله ایمیل کردن، افزونه‌های مختلف یا اپلیکیشن‌های دیگر ذخیره کنید. پاکت همان منبع ارزشمندی از محتوا است که می‌توانید هر طور که دوست دارید آن را پر کنید و حتی در زمان‌های آفلاین نیز از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.

خروجی سایت