اینستاگرام در حال بررسی و آماده سازی ویژگی Live Video است.

اینستاگرام تائید کرده است که روی افزودن قابلیت پخش زنده (Live Video) به اپلیکیشن این شرکت کار می‌کند. کوین سیستروم رئیس و یکی از بنیان‌گذاران Instagram در مصاحبه‌ای که با نشریه‌ی فایننشیال تایمز انجام داده از تمایل این کمپانی برای افزودن این ویژگی تازه صحبت کرده است. حدود یک هفته‌ی پیش بود که وب‌سایت روسی T Journal تصاویری از اجرای آزمایشی این ویژگی منتشر کرده بود.

آقای سیستروم در این مصاحبه عنوان می‌کند که:

پخش زنده واقعا برای ما هیجان‌انگیز است و من فکر می‌کنم افزودن این قابلیت می‌تواند آنچه را که در حال انجامش هستیم به سطحی بالاتر برساند.

اون همچنین می‌افزاید:

اگر من می‌خواهم رابطه‌ی احساسی خود را با کسی که دوستش دارم مستحکم‌تر کنم؛ پخش تصاویر ویدیویی زنده یکی از را‌‌ه‌های فوق العاده‌ای است که می‌توان به عزیزانم نزدیک‌تر شوم.

مدیرعامل اینستاگرام در مورد زمان عرضه و جزئیات این قابلیت صحبت بیشتری نکرده است، اما بر اساس تصاویری که نشریه T journal منتشر کرده ظاهرا Live Video  افرادی که شما آن‌ها را دنبال کردید، همانند قسمت Story در بالای صفحه‌ و با دایره‌ای قرمزرنگ حول آن برایتان نمایش داده می‌شود.

ماه آگوست امسال اینستاگرام قابلیت استوری -مشابه آنچه در نرم‌افزار اسنپ‌‌چت وجود داشت- را به نرم‌افزار خود اضافه کرد و این در حالی است که رقابت سختی میان اپلیکیشن‌های Visual Media مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، اسنپ‌چت و یوتیوب بر سر امکانات و قابلیت‌‌ها وجود دارد.

توانایی پخش زنده می‌تواند نقشی تعیین‌کننده و مهم در این رقابت ایفا کند البته پیش‌ازاین فیس‌بوک نیز از این ویژگی استفاده کرده است و با توجه به خریده شدن اینستاگرام توسط این شرکت در سال ۲۰۱۲، جای تعجب نیست که Instagram هم به‌زودی به جمع نمایش‌دهندگان تصاویر زنده‌ی ویدیویی بپیوندد.

خروجی سایت