اگر مقالات قبلي را ناديده گرفته ايد و اکنون وب سايت مشخصي براي رونق کسب و کار خود نداريد و يا برنامه‌ي انجام اين کار را در آينده بسيار نزديک ريخته ايد، بدون شک در سال 2014 کسب و کار شما در معرض ورشکستگي قرار مي‌گيرد.

اما اگر شرکت شما براي تجارت و جلوگيري از ضرر و زيان، به وب سايت وابسته است، حتما تا پايان امسال براي خود يک وب سايت واکنش گرا تهيه کنيد تا شاهد تاثيرتجارت خود در بازاريابي آنلاين باشد.

‌ اگر عبارت "طراحي وب سايت واکنش گرا" براي شما جديد است، ناراحت نباشيد، (مقاله واکنش گرا چيست را مطالعه کنيد) به شما قول مي دهم بيشتر شماها با آن آشنا هستيد. تقريبا چند ثانيه طول ميکشد تا بفهميد ريسپانسيو يا واکنش گرا چيست و از آن موقع بعد ديگر به دنبال طراحي هاي شيک ريسپانسيو مي‌گرديد. تعريف طراحي وب سايت واکنش گرا ساده است - يک طراحي وب است که هم اندازه‌ي صفحه نمايش مرورگر دسکتاپ، تبلت، و گوشي هاي هوشمند طراحي مي‌شود. آيا تا بحال شده است که يک وب سايت را در گوشي هوشمند خود باز کنيد و متوجه شويد که آن وب سايت نسخه بسيار کوچک از آن چيزي است که شما بر روي دسکتاپ ديده ايد؟ به همين دليل مجبور مي‌شويد زوم کنيد و سپس وب سايت را بگرديد و نقاط مختلف را بزرگ و کوچک کنيد تا به محل مورد نظر خود برويد و يا متن مورد نياز خود را بخوانيد يا قادر به کليک کردن روي يک قسمت مشخص شويد؟ در يک وب سايت واکنش گرا اوضاع اينطور نيست. براي يک وب سايت واکنش گرا مهم نيست که شما بر روي يک گوشي، تبلت و يا دسکتاپ آن را باز مي‌کنيد، به هرحال آن متناسب با صفحه مرورگر کار مي‌کند.

خروجی سایت